16 December 2018

Gaji Lumayan Untuk Melayan Nafsu Orang VVIP?

Adakah anda ingin memiliki kerja yang menawarkan gaji lumayan? Bagaimana jika ada sesetengah individu yang sanggup membayar gaji yang lumayan sekurang-kurangnya bernilai RM6000 untuk perkhimatan yang anda berikan untuk semalaman? Sungguh lumayan bukan? Saya pasti anda akan tertarik dengan bayaran sebegitu tetapi anda tidak boleh bulat-bulat mempercayai apa yang disampaikan. Penipuan sugar mommy/daddy sangat jarang diwar-warkan kerana sifat bisnes itu sendiri yang memerlukan peneman untuk melayan klien secara seksual.

Saya selalu melihat posting dimana mereka merekrut lelaki atau wanita berlainan orientasi seksual dengan menawarkan gaji yang lumayan dan pada mulanya saya tidak mengendahkan posting tersebut kerana saya merasakan paras rupa saya kurang menarik. Memandangkan tidak banyak jawatan kosong yang dijumpai ketika itu, saya cuba untuk menyoal kelayakan asas yang diperlukan untuk menjadi anak ikan (anak ayam kalau untuk wanita). Rupa-rupanya saya tidak memerlukan apa-apa kelayakan dan sudah tentu mereka tidak memerlukan resume untuk memohon jawatan anak ikan/ayam tersebut.
p/s: Saya memadam rupa makcik yang mungkin tidak terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam job posting ini.

Anda hanya perlu menyediakan beberapa foto rupa anda dan bayaran sebanyak RM1000 untuk memudahkan pemilihan kepada klien yang berminat dengan anda di database mereka. Saya perlu membayar RM1000 untuk menerima sekurang-kurangnya RM6000 jika terpilih. Ketika itu saya pun terus merasa seperti ada penipuan yang akan terjadi kerana tiada sebarang kontrak untuk ditandatangani tetapi menawarkan perkhimatan secara seksual boleh juga dilabelkan sebagai pelacuran. Pelacuran bukanlah perkerjaan yang boleh dibanggakan di Malaysia dan jangan haraplah anda akan menerima kontrak sah dari ejen tersebut.

Kebanyakkan penipuan seperti ini adalah untuk mengambil kesempatan ke atas orang yang sangat memerlukan wang, pasti mudah untuk menarik minat seseorang itu untuk menjana wang dalam tempoh yang amat singkat. Saya tak membayar wang yang diperlukan kerana mereka jelas ingin mempergunakan mangsa untuk membayar mereka dan lesap begitu sahaja. Nasihat saya seperti biasa dan selalu saya katakan di blog ini. Jangan mudah terpedaya dengan taktik scammer tetapi jika anda betul ada mempunyai servis sedemikian, sila komen di blog ini.


Peringatan: Saya tidak mengalakkan perkhimatan untuk menemani klien secara seksual kerana ini jelas akan merosakkan atau menjahanamkan kehidupan sosial kita. Anda dinasihatkan untuk tidak mengambil bahagian dalam servis seperti ini tetapi jika anda mahu teruskan juga, itu ternyata bukan masalah saya kerana anda tidak menanggung makan minum saya. Sekian, terima kasih.

2 comments:

  1. Nak jadi Gigolo tak payah bayar RM1000... giler betul tawaran nak mam**s!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkwkwkwkwk, kalau betul ada pun takda maknanya dia nak sukati kutip pelayan nafsu merata tempat. Bayaran pun tinggi giler, macam tak logic jer orang tak hensem macam aku dapat payment macam tu.

      Delete